som vanligt...

Söndag idag. *sucka* Jobba imorgon. *mera suck* Har ju dock kommit på mig själv att vid vissa tillfällen så är det så att jag längtar till jobbet. Men det hela beror på vilken bok det är jag lyssnar på. Just nu håller jag på med Guillous Hamilton serie, och den verkar lovande. Så det är väl inte helt och hållet fy att pallra sig iväg till jobbet. Inte i det avseendet iaf :)
Dock så är det väääääldigt mycket som ska göras på så kort tid som möjligt nästa vecka, så det blir stressigt.... som vanligt.
Sen har jag juh tyvärr, dum som jag är lovat bort mig själv på en av mina kusiners student *åter igen suck*

Men iaf.

Igår. Lördag. Var jag uppe tidigt. Eller ja tidigt för mig på en helg. Och körde iväg och fiskade vid den hemlige sjön. Det är något väldigt speciellt med att dra iväg sådär på morgonen själv. Lite små kyligt, men annars sjukt underbart. Helt tyst överallt, utom en och annan fågel i när o fjärran som vill välkomna morgonen och kanske rent av mig till detta fridfulla ställe.
Solen som börjar stiga upp över kronorna och strilar ner mot ryggen när man har laddat upp med kaffe och macka. Fortfarande lite, Observera lite, dimma som svävar mystiskt och mysigt för all del, över vatten ytan. Dock så blev det inte så mycket. Jag förlorade ett drag, höll på att förlora ett drag till, men klädde av mig och hoppade i efter det. En liten abborre och en rosa disktrasa som såg ut som en skinflådd groda när jag vevade in den.

Men det känns lite som att det inte gör så mycket att man inte får något. Nog för att jag skulle vilja få tag en stor fet gädda. Men det bara för att jag aldrig fått ett riktigt hugg med kastspö :-/

Men iaf.

Nu ska jag fixa lite frukost till mig och Zac.

hare


Kommentarer
Postat av: engelsson

Men Totte då..nu gjorde du svärmorsan helt konfys..trodde ett ögonblick jag var på min gamla blogg innan Issa gjorde om den..snacka om flash-back

2009-06-07 @ 21:10:41
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: engelsson

stackars svärson som måste gå på kalas..kan ju trösta dig med att det blir grillad flintastek i helgen

2009-06-10 @ 21:51:31
URL: http://engelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0