Den sjunde...

Jaha.. då var denna dagen också avklarad. Dags för jobb imorgon *sigh*
längtar till semestern. Idag steg jag upp tidigt runt halv åtta och åkte iväg och fiskade en si sådär tre timmar. Det va mysigt som få.
Lite kaffe o en lite ostmacka sen var det som gjutet. Fick dock ingen fisk. Men blev så sugen på att dra ut en sväng, sen jag köpt ett nytt spännande drag på marknaden härom dagen. Det va väldigt intressant, men väldigt skumt. Nåväl, hursomhaver så fick jag inget. När jag kom hem fick jag den goda idén att göra ett eget drag, så det gjorde jag.. :)

Resten av dagen har förflutit i det lugna seglet. Vääääldigt god mat från svärmor (som alltid)
och väldigt god efterrätt av sambon (likväl där som alltid ;-)
Sen så råkade jag saomn på trädgårdssoffan ute i solen. Det var svettigt när jag vaknade.
Och nu ska jag försöka få, Observera FÖRSÖKA få Zac i säng.

Hare


Kommentarer
Postat av: Susanna

Men Totte, vad har du gjort på trädgårdssoffan?????..:)

2009-05-24 @ 20:53:13
URL: http://susannastankar.blogg.ses
Postat av: svärmorsan

Ja du sov så sött så..jag fick dock hindra din lille son från o vattna dig..vet du hur nära han var med vattenslangenS

2009-05-24 @ 21:22:09
Postat av: bettan

tack för hjälpen med bloggen

2009-05-31 @ 18:52:03
URL: http://bettanstosigasida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0