Nyvaken

Har alldeles för en liten stund sedan vaknat och är måttligt stel i nacke och rygg :-/
Zac springer runt mig här och letar efter "den rätta färgpennan" till sitt ritande.
Vänta lite så ska jag höra vad det är han ritar........och svaret på den frågan är att han ritar Johnny...
Och vilken Johnny är så kan jag berätta att Zac har blivit kär i en av karaktärerna i spelet Guitar Hero ;)
Där finns det en kille som har tuppkam och spelar gitarr och sprutar eld med gitarren.. och det är coolt enligt Zac.

Nåja på dagen schema står det konfirmation och sen inte så mycket mer. Hoppas jag iaf.
Ska nog nu försöka fixa till mig lite kaffe och spela lite Mount & Blade.

Hare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0