illern har vänt... det är min tur nu

Nu banne mig så är det dags.. nu är semestern här. Nog för att jag vet att det kommer till att gå fort så in i ..... men ändock... så är det 3 veckor att få vara hemma.
Idag ska jag till mina föräldrar och hjälpa dem att flytta lite. Imorgon ska jag och Petra iväg en sväng och göra något random eftersom vi fyller 3. På lördag ska vi åka upp till High Chaparall. Det ska bli spännande.. Sen resten av allt vet jag inte.. det har vi inte planerat. Men det är väl det som är semester... eller? Ja jo jag har inte glömt bort det.. jag lovar!
Det kommer till att bli en och annan fisketur också ;D

                                                                     

Hare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa du Totte..får väl se hur lugnt DU kan ta det...:)

2009-07-21 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0