är de jobbiga....

Jaha så var det lördag idag och bara en vecka till tills det är dags att ikläda sig dräkten.
Veckan som gått har varit ... varit ... ja vad fan har den varit? kommer knappt ihåg vad vi har gjort.
Förra söndagen så var jag hemma hos mina föräldrar och hjälpte dem att flytta.
På måndagen ... kommer jag inte ihåg ... vilket det nog är med resten av veckan också.. ^^
jag var o fiskade någon utav dagarna men kommer inte ihåg vilken.. det enda jag fick där var en fin bild...



ska nog kanske upp en sväng imorgon om jag orkar.
Idag har det varit Jämshögsdagen o.O Jag vet det låter helt sjukt. Vi var med på en loppis *shivers*
Hittade en kaffebryggare som var exakt likadan som den som Malin råkade söndra ;D
Men det var ju bra.. då kan vi ta kannan från den gamla och använda den på den nya... men ICKE! den hade vi slängt.. :-/
Jag o Zac har sprungit runt med vatten pistol nu på eftermiddagen.. hehe.. han var blöt ;-D

Sen råkade jag nästan trampa på en liten krabat som kommit till min fina kullerstensgång som jag lagt..



Hare

Kommentarer
Postat av: Emma

bläää vad äckligt.. fin bild vid sjön dock =)

2009-08-01 @ 21:41:27
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Ossa

Fina bilder på ormen och tur att han bara ser så stor ut på bilderna...uscha då tur jag var uppe på min balkong...

Å du..tack för hjälpen med texten till tjockafläskbibabeljong......:)

2009-08-01 @ 21:42:08
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: engelsson

Vad söt den var..synd jag inte var hemma..

2009-08-02 @ 13:27:16
URL: http://engelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0