håhå.. den ni..

Hmm. Ja då var det ju ett tag sedan man satt här. Har väl hunnit med lite grannar sedan sist. Semestern för nu är slut.. jobbar ytterligare två veckor sen är det tre härliga veckor med ledigt mys hemma med älskade och älsklingar och givetvis div andra aktiviteter som kanske inte behöver nämnas ;-)

På tal om dessa aktiviteter så var jag ute en sväng imorse steg upp vid sextiden och begav mig iväg. Mysigt som alltid. Fick dock inget annat än ett avbrutet spö och två rätt så tjusiga bilder, om jag får säga det själv. Nästan i klass med P o Hs natur bilder ^^,

Just nu sitter jag och lyssnar på Gregorian o.O och ska strax fixa till mig en glass och slöa lite framför datorn. Lite X-files kanske :-)

Hare






Om kvaliteten är lite kass så kanske det ska tilläggas att de är tagna med min mobil som sägs ska ha 2mp  o.O

Kommentarer
Postat av: engelsson

Din semester ser vi fram emot..mysigt o ha dig travande runt på gården tycker svärmor...bilderna var väldigt bra..du borde nog ha kameran med när du e ute på dina turer..

2009-07-04 @ 23:22:57
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Ossa

Oj du är ju riktigt duktig på att fota...t om lite bättre än på att få fisk...:P

2009-07-21 @ 22:43:18
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0