vem bestämmer om inte han?

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Vet dock inte vad som ska skrivas. Men vi kan ju iaf påpeka att det har varit skumma tider de senaste veckorna. Förra veckan hade jag semester måndag-torsdag. Var ute och fiskade som vanligt dock som vanligt där också utan resultat. Så även denna veckan har jag varit hemma, dock pga en gräslig förkylning med x-tra allt.

Imorgon är sista dagen jag kan vara hemma innan jag måste till jobbet. Så då ska jag köra Petra och Zac till skola respektive dagis. Sen ska jag hem, sen ska jag till K-hamn och hjälpa min bror med en grej på datorn. Sen blir det nog Kofsa Nabbe en stund innan jag kör hem och gör mig nyttig.

Senare på kvällen ska jag köra till Kallinge och hämta Svärmor och Svärfar. Och sen som sagt Jobba på fredag.. *sigh*

Jag vill ha ett annat jobb så att jag kan vara med att hämta och lämna Zac på dagis lite mer. Det har varit gräsligt mysigt att få se detta glada leende när man kommer och hämtar honom. Och strålande humör :)




Kommentarer
Postat av: malin

du e så snäll som alltid ställer upp så för alla :)

Goa du!

Hälsa din underbara sambo o son!

2009-09-11 @ 21:24:30
URL: http://malinalvarez.blogspot.com/
Postat av: engelsson

O svärmor e så himmelens lycklig som har en sån svärson älskade gubben min

2009-09-13 @ 20:48:47
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Ossa

Förstår att du vill kunna lämna/hämta Zac mer än du fått gjort...är så härligt med deras leende när man kommer...:) Kram

2009-09-15 @ 14:16:00
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0